nyktert sex for the people!

Jag (rebecka) måste bara få skriva hur mycket jag
uppskattar den här bloggen, speciellt med hur mycket
läsare vi har och alla underbara kommentarer och
sådär. Att sammarbeta med Alexandra är galet roligt,
speciellt när man sitter och surfar runt på sexshopparnas
hemsidor och upptäcker hgur mycket sjuka saker det finns!
Dock har ju en del kommentatorer bara vatten bakom
öronen och knappast någon hjärnsubstans.

Jag och Alexandra går samhällsprogrammet, där vi allt som
oftast har nyktert sex. Allmänt känt är det att man Måste vara
full för att vara villig nog att ha sex med en idrottskille och
eftersom dessa är fulla för jämnan blir det ganska mycket
fyllesex för dessa, ja.

Jag älskar er och era kommentarer så fortsätt skriva!

/ rebecka

Kommentarer
Postat av: Emil Nordh

Bra att du älskar kommentarerna! Jag tror inte du ska göra de påhoppen du gör.. Jag antar att du nu svarade på min förra kommentar. Allvarligt talat så är du ganska patetisk som skriver så allmänt om alla som går på idrottsprogrammet. Jag kan erkänna att jag dricker ganska ofta och går på just de programmet men det betyder ju inte att samhällare inte gör samma sak!

2008-11-11 @ 22:19:08
Postat av: Emil Nordh

Nu råkade jag trycka på skicka men det jag ville komma fram till var att de kanske inte är så konstigt att de flesta tycker att ni är helt körda i huvudet när ni svarar på kommentarer på de sättet? tänk efter nu lilla tjejen

2008-11-11 @ 22:21:04
Postat av: Oscar Thorstensson

GO Emil! ja, vi kan ju annars anmäla påhoppen så som ni gör om man kommenterar elakt.

2008-11-11 @ 22:59:11
Postat av: ID3A

Ring mig när du har fest ;)

2008-11-16 @ 22:49:01
Postat av: Mima id2a

snälla tjejer ni är jätte duktiga på skriva och ja tycker det är jätte bra att ni vågar gå ut och skriva så som ni gör ,, för ni är ju bara 17 ? om man jämför era bloggar med dagens " bra " bloggar så tar ni åt er för mycket från alllmänheten .. om ni vill skriva om sex och kärlek håll er då till detta och gör inga personliga påhopp .. ni känner inte killarna som går idrott antar jag ? DET GÖR NI VERKLIGEN INTE ... och ja kan säga er att ni lär inte hitta goare personer och vänner .. när ni skriver så blir det ju pinsamt för det låter som att ni är svartsjuka?? finns det någon på måg ni inte skriver om i denna blogg? ärligt talat bygg eran självkänsla och sluta klaga på andras sex .. sen så tycker inte jag att man är väl mogen för att skriva sex blogg när man är 17 år ? eller kan man kalla detta skvaller hörnan ? inte konstigt att ni går och lipar på skolan när folk kallar er fula saker ni får ju börja skriva riktig blogg inte massa påhopp ,,,, jag tror ni kan bättre ?

2008-12-11 @ 17:47:32
Postat av: KBH från MÅG

Samhäll är abslolut inte bättre än något annat program, inget är bättre än något annat utan de handlar om individens värderingar. detta är inget generellt beteende på idrottsprogrammet och jag antar att nyktert sex inte är något specifikt på just samhäll. jag skriver under på vad mima skrev här tidigare, ni är 17 år och har egentligen ingen rätt att döma folk, och absolut inte efter vilket program man går. detta är som att säga att alla på media är estet "wannabes", för så är absolut inte fallet.

Alla program dras med fördomar och samhällsprogrammet är inget undantag. Så ta ner er själva på jorden och försök se det lite mera objektivt

2008-12-12 @ 21:03:28
Postat av: Gunvald Larsson

"du är både idiot och jävligt ful jag förstår att du måste blogga för att få knulla"

ps. KBH och MIMA har helt rätt.



ID3A has the best fylle sex!



2008-12-21 @ 00:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0